ZAŚWIADCZENIE WYDANE PRZEZ NACZELNIKA URZĘDU SKARBOWEGO W TRYBIE ART. 19 UST. 6 USTAWY O PODATKU OD SPADKÓW I DAROWIZN
Dokument ten wydawany jest co do zasady w Urzędzie Skarbowym właściwym ze względu na miejsce położenia nieruchomości.
W Bełchatowie dane adresowe i telefoniczne Urzędu Skarbowego można znaleźć pod poniższym adresem:
http://www.lodzkie.kas.gov.pl/urzad-skarbowy-w-belchatowie/kontakt/dane-teleadresowe

300 m od Kancelarii – 4 minuty pieszo

ZAŚWIADCZENIE O BRAKU ZAMELDOWANYCH OSÓB
Dokument ten można uzyskać w Urzędzie Gminy (Urzędzie Miasta i Gminy/Urzędzie Miejskim) właściwym ze względu na położenie lokalu lub budynku mieszkalnego.
Dla nieruchomości położonych w Bełchatowie dokument ten można uzyskać w Zespole ds. Ewidencji Danych Osobowych, parter, pok.110-112, ul. Generała Czyżewskiego nr 7.
Poniżej znajdziecie Państwo dane adresowe:
http://belchatow.bip.gov.pl/przyjmowanie-i-zalatwianie-spraw/zaswiadczenie-o-zameldowaniu-na-pobyt-staly.html

400 m od Kancelarii – 5 minut pieszo

WYPIS Z MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO O PRZEZNACZENIU DZIAŁKI W PLANIE / ZAŚWIADCZENIE O JEGO BRAKU
Dokumenty te można uzyskać w Urzędzie Gminy (Urzędzie Miasta i Gminy/Urzędzie Miejskim) właściwym ze względu na położenie nieruchomości.
Dla działek położonych w Bełchatowie dokumenty te można uzyskać w Wydziale Geodezji i Architektury (WGA)Urzędu Miasta Bełchatowa, ul. Kościuszki nr 1.
Dokładne informacje wraz z numerami telefonów i godzinami przyjmowania klientów znajdują się pod poniższym adresem:
http://belchatow.bip.gov.pl/przyjmowanie-i-zalatwianie-spraw/zaswiadczenia-z-planu-zagospodarowania-przestrzennego.html

(wniosek pisemny według załączonego formularza składa się w Kancelarii Ogólnej – parter Urzędu, ul. Kościuszki 1)

900 m od Kancelarii – 11 minut pieszo

DOKUMENTY GEODEZYJNE (WYPIS Z REJESTRU GRUNTÓW, WYRYS Z MAPY EWIDENCYJNEJ, WYCIĄG Z WYKAZU ZMIAN DANYCH EWIDENCYJNYCH)
Dokumenty te wydawane są przez Starostwo Powiatowe właściwe ze względu na miejsce położenie nieruchomości.
Dla działek położonych w Bełchatowie dokumenty te można uzyskać w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru.

Poniżej znajdziecie Państwo dane adresowe:
http://www.bip.powiatbelchatowski.pl/dokumenty/2404

Dokumenty geodezyjne powinny być zaopatrzone w adnotację, że „Dokument niniejszy przeznaczony jest do dokonywania wpisu w księdze wieczystej”.

750 m od Kancelarii – 9 minut pieszo

ODPISY SKRÓCONE AKTÓW STANU CYWILNEGO (URODZENIA, MAŁŻEŃSTWA, ZGONU)

Poniżej znajdziecie Państwo podstawowe informacje:
https://obywatel.gov.pl/zgon/uzyskaj-odpis-aktu-stanu-cywilnego-urodzenia-malzenstwa-zgonu

Urząd Stanu Cywilnego w Bełchatowie położony jest przy ul. Czyżewskiego nr 7, przy czym dokładne dane i numery telefonów znajdują się pod poniższym adresem:
http://belchatow.bip.gov.pl/kontakt/urzad-stanu-cywilnego.html\

400 m od Kancelarii – 5 minut pieszo